utorok 23. októbra 2018

Básne

To je irónia

Veríš, že existuje láska
Keď si sám
Že je svet
Kde je tvoja
Kráska

Kde veríš
Keď vieš
Kde nevidíš
A hneď povieš
Láska

Kde nápady
Keď falošné
Kde tajomstvá
Sú sviatočné
Magické

Nemôžeš vedieť
Môžeš počuť
Nesmieš veriť
Beznádeje púť
Nápad

Báseň blbá
Strašne dlhá
Nemá nápad
Hlava padá
Nádej

Nesmieš

Zabudni nádej
Zabudni lásku
Zabudni oheň
Zabudni krásu

Lebo to je
Spomienka
Čo drží v nás
Vlčiaka

Spomeň si na mňa
Na všetko krásne
Na našu bolesť
Kým svetlo zažne

Láska?!?!

Nepoznáš
No poznáš
Nerozoznáš
No už vieš

Človek múdry
Ustanovil
Boha nádej
Deň posvätil

Sviece

Sviece zhasli
Sviece zažni
Sviece mokré
Sviece vášní

Plné ducha
Veľké ucho
Naše telá
Plne vzruchov
 


 

6 komentárov:

O pi dec 03, 05:09:00 PM 2021 , Blogger Henkilö povedal(a)...

Tvoje básne ma udivujú!

 
O ne dec 05, 05:08:00 AM 2021 , Blogger Henkilö povedal(a)...

'To je irónia' je nádherná, ale smutná báseň!

 
O ne dec 05, 01:16:00 PM 2021 , Blogger Philosopher povedal(a)...

Ďakujem veľmi pekne! Oba komentáre - neveril som, že niekto toto skutočne číta :D - ak sa môžem spýtať, hľadal, hľadala si "básne" na blogoch a fórach :D ?

 
O po dec 06, 02:40:00 PM 2021 , Blogger Henkilö povedal(a)...

Nie, tento blog som našiel cez Discord :)

 
O po dec 06, 04:11:00 PM 2021 , Blogger Philosopher povedal(a)...

Ó! Počkať, ty si chcel/-a nejaké smutné veci, však!? Alebo si to nebol/-a ty?

 
O ut dec 07, 06:09:00 AM 2021 , Blogger Henkilö povedal(a)...

Nie, to som nebola ja :)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov